英語の文章ドリル 20240418 17:00

一言英語 : (映画上映時間での買い物リスト)

英語

Don't forget your shopping list while planning your movie showtime!

日本語

映画の上映時間を計画するときに、買い物リストを忘れないでください!


英語の長文 : The Cat's Shopping Adventure (猫の買い物冒険)

英語

One day, a curious cat decided to go shopping. As it strolled through the aisles of the store, it carefully checked off each item on its list: catnip, toy mice, and gourmet treats. The cat's shopping adventure was full of excitement and surprises as it interacted with other shoppers and explored new products. Finally, with a full shopping cart, the cat proudly made its way to the checkout counter, ready to pay for its treasures. After a successful shopping trip, the cat headed home, eager to enjoy its new purchases.

日本語

ある日、好奇心旺盛な猫が買い物に行くことに決めました。店内を歩きながら、猫は買い物リストに載っている各アイテムを注意深く確認しました:キャットニップ、おもちゃのネズミ、そしてグルメのおやつ。猫の買い物冒険は、他の買い物客と交流し、新しい製品を探求することで興奮と驚きに満ちていました。最後に、かごいっぱいの買い物をした猫は、自分の宝物の代金を支払う準備ができて、誇らしくレジカウンターに向かいました。成功した買い物の後、猫は新しい購入品を楽しむことを楽しみにして家路につきました。