英語の文章ドリル 20231110 05:00

音楽、旅行、市場


一言英語: 音楽を聴きながら旅行に出かけるとき

英語

"Music is the soundtrack to my travels."

日本語

"音楽は私の旅のサウンドトラックです。"


英語の長文: 市場で音楽を聴きながら歩く体験

英語

When I walk through the market, the sounds of music fill the air, creating a vibrant atmosphere that blends with the vibrant colors and bustling energy. It's a sensory experience that adds an extra layer of excitement to my shopping trip. As I browse through the stalls, the melodies and rhythms guide me, making me feel like I'm dancing through the aisles. With each step, I become more immersed in the sights, sounds, and smells of the market, and the music becomes the soundtrack of my shopping adventure.

日本語

市場を歩くと、音楽の音が空気を満たし、鮮やかな色と賑やかなエネルギーと調和した活気ある雰囲気を作り出します。これは私の買い物の旅に追加の興奮をもたらす感覚的な体験です。私が屋台を見る間、メロディとリズムが私を導いているので、私は通りを踊っているような気分になります。一歩一歩、市場の光景、音、においにどんどん没頭し、音楽は私の買い物の冒険のサウンドトラックになります。