英語の文章ドリル 20240416 17:00

一言英語 : Discovering music from my hometown

英語

Bargain: I found a hidden gem at the local music store!

日本語

バーゲン: 私は地元の音楽店で隠れた名品を見つけました!

英語の長文 : Exploring the Music Scene in My Hometown (Title)

英語

When I think of bargains, one particular memory comes to mind. It was a sunny day when I stumbled upon a small music store tucked away in a corner of my hometown. As I browsed through the CDs, a unique album caught my eye. It was from a local artist I had never heard of before. Intrigued, I purchased it at a discounted price, feeling like I had uncovered a musical treasure. This experience not only introduced me to a new favorite artist but also deepened my appreciation for the diverse music scene of my hometown.

日本語

バーゲンと言えば、特定の思い出が浮かんできます。それは晴れた日のこと、私が故郷の隅にひっそりと佇む小さな音楽店を偶然見つけた日でした。CDを探しているとき、独特なアルバムが目に留まりました。それは以前聞いたことのない地元のアーティストの作品でした。興味を持ち、割引価格で購入し、まるで音楽の宝物を見つけたかのような気持ちになりました。この体験は、新しいお気に入りのアーティストに出会うだけでなく、故郷の多様な音楽シーンに対する感謝の気持ちを深めてくれました。