英語の文章ドリル 20231113 06:04

お土産として家族に渡す特別な品物


一言英語 : "A gift from my hometown"

英語

"I bought this special souvenir from my hometown to give to my family."

日本語

"家族に渡す特別なお土産として、私は故郷で買ったものです。"


英語の長文 : "Memories of My Hometown"

英語

Many memories flood back whenever I think about my hometown. From the beautiful landscapes to the friendly locals, there is so much to cherish. One of my favorite things about my hometown is the authentic local products that it is famous for. Whenever I return home, I make sure to bring back these special souvenirs for my family. It's a way for me to share a piece of my hometown with them and show them how much I care. These souvenirs hold a sentimental value, reminding us of the love and memories we share. I hope that my family feels the same warmth and nostalgia when they receive these gifts."

日本語

私が故郷のことを考えるたび、たくさんの思い出が押し寄せてきます。美しい風景から親切な地元の人々まで、大切な思い出がたくさんあります。私の故郷のお気に入りのことの一つは、地元で有名な本物の地元産品です。私が帰省するたびに、家族に特別なお土産を持ち帰ります。これは私が故郷の一部を彼らと共有し、彼らにいかに愛しているかを示す方法です。これらのお土産は感傷的な価値を持っており、私たちの愛と思い出を思い出させてくれます。私の家族がこれらの贈り物を受け取った時に同じような温かさと懐かしさを感じてくれることを願っています。" }