英語の文章ドリル 20230903 18:02

今回のドリル

一言英語 : 歌うときにこの一言

英語

Sing your heart out!

日本語

心の底から歌って!


英語の長文 : プログラミングとお土産

英語

When I was programming, I discovered a unique way to create souvenirs. I designed a computer program that generates personalized souvenir items. With just a few lines of code, I was able to create custom-made keychains, mugs, and T-shirts. It was a great combination of my passion for programming and my love for travel. Now, whenever I go on a trip, I can bring back unique souvenirs that I've created myself!

日本語

プログラミングをしている時に、お土産を作る独自の方法を発見しました。私は、個人ごとにオリジナルのお土産を作成するコンピュータプログラムを作成しました。数行のコードで、オリジナルのキーホルダーやマグカップ、Tシャツを作ることができました。これはプログラミングへの情熱と旅行への愛が素晴らしい組み合わせでした。今では、旅行先で自分自身が作ったユニークなお土産を持ち帰ることができます!