英語の文章ドリル 20230726 09:04

お土産、ホテル、分析


一言英語: 旅行先のホテルでお土産を買うときの一言

英語

"Do you have any local souvenirs for sale at the hotel?"

日本語

"ホテルで地元のお土産は売っていますか?"


英語の長文: 旅行者のお土産の購買行動の分析

英語

As a part of our research on tourist behavior, we conducted a study on souvenir purchasing at hotels. We collected data from 500 tourists who stayed at various hotels in popular tourist destinations. The results revealed that 70% of the participants purchased at least one souvenir during their stay. The most popular souvenirs were local delicacies and unique crafts. In terms of motivation, the majority of tourists bought souvenirs to bring back a piece of the destination and share the experience with their friends and family. This study provides valuable insights for hotels to optimize their souvenirs offerings and enhance the overall guest experience.

日本語

観光客の行動に関する研究の一環として、私たちはホテルでのお土産の購買についての調査を行いました。人気の観光地で宿泊した500人の観光客からデータを収集しました。結果から、参加者の70%が滞在中に少なくとも1つのお土産を購入したことがわかりました。最も人気のあるお土産は地元の美味しいものやユニークな工芸品でした。動機に関しては、大部分の観光客がお土産を購入して旅先の一部を持ち帰り、友人や家族と体験を共有するためでした。この研究はホテルがお土産の提供を最適化し、ゲストの全体的な体験を向上させるための貴重な示唆を提供しています。