英語の文章ドリル 20230917 12:00

人種や民族についての英文問題


今回のドリル

一言英語 : (自分の出身地や民族を表現する一言)

英語

I am proud of my heritage.

日本語

私は自分の由来を誇りに思っています。


英語の長文 : 自分の出身地について (My Hometown)

英語

I come from a small town called Springfield. It is located in the heart of the countryside and is known for its beautiful landscapes and friendly community. The town is predominantly populated by a mix of different ethnicities, creating a diverse and vibrant atmosphere. Growing up in Springfield has given me a deep appreciation for nature and a strong sense of community. I am proud to call it my hometown.

日本語

私は「スプリングフィールド」という小さな町出身です。それは田舎の中心部に位置し、美しい景色と友好的なコミュニティで知られています。この町はさまざまな民族のミックスで人口が構成されており、多様で活気に満ちた雰囲気があります。スプリングフィールドで育ったことは、自然への深い感謝と強い地域意識を私に与えてくれました。私はそれを私の故郷として誇りに思っています。