英語の文章ドリル 20240214 08:00

今回のドリル

一言英語 : 観光地をSNSでシェアするとき

英語

  1. When visiting a famous tourist spot, don't forget to share the incredible experience on social media!
  2. Show the world how amazing this tourist attraction is by posting it on your social media!

日本語

  1. 有名な観光地を訪れる際は、その素晴らしい体験をソーシャルメディアでシェアすることを忘れないでください。
  2. ソーシャルメディアに投稿することで、この観光スポットがどれほど素晴らしいかを世界に見せてください。

英語の長文 : 出身地を誇りに思う

英語

Growing up in a small town, I often felt overlooked. But as I traveled and met people from different places, I realized how unique and special my hometown is. From its friendly community to its beautiful landscapes, I now proudly call my hometown the best place on earth.

日本語

小さな町で育った私は、しばしば見落とされた気がしました。しかし、旅をし、さまざまな場所の人々と出会う中で、私の故郷がどれほどユニークで特別な場所であるかに気付きました。友好的なコミュニティから美しい景色まで、私は今や自慢の故郷を地球上で最高の場所と呼んでいます。