英語の文章ドリル 20240103 08:00

出身地と仕事に関する英文問題


一言英語 : 僕の出身地と仕事は?

英語

I am from Tokyo and I am a teacher.

日本語

私は東京出身で、教師です。


英語の長文 : パリ出身のシェフ

英語

I am a chef who is from Paris. I love cooking and creating delicious dishes using fresh ingredients. My hometown of Paris has inspired me to explore the culinary world and perfect my skills. As a chef, I am constantly experimenting with new flavors and techniques to create unique and memorable dining experiences for my customers.

日本語

私はパリ出身のシェフです。新鮮な食材を使って美味しい料理を作ることが大好きです。私の故郷であるパリは、料理の道を追求し、技術を磨くためのインスピレーションを与えてくれました。シェフとして、常に新しい味や技術を試して、お客様にユニークで忘れられない食体験を提供することを心がけています。