英語の文章ドリル 20230821 05:00

今回のドリル

一言英語 : 料理が苦手な人へのアドバイス

英語

When in doubt, just order takeout!

日本語

迷ったら、デリバリーを注文しましょう!

英語の長文 : ペットショップでの新しい子犬

英語

I walked into the pet shop and instantly fell in love with a cute little puppy. His soft fur, wagging tail, and playful personality won me over. I knew I had to take him home and give him a loving family. With excitement, I filled out the adoption papers and made all the necessary arrangements. Now, my home is filled with laughter and happiness thanks to my new furry friend.

日本語

ペットショップに入ってすぐ、可愛い小さな子犬に一目惚れしました。その柔らかい毛、振り回す尾、遊び心のある性格が私を魅了しました。彼を家に連れて帰り、愛情あふれる家族にすることを決めました。わくわくしながら、譲渡手続きを進め、必要な準備をしました。今では新しい毛むくじゃらの友達のおかげで、私の家は笑いと幸福でいっぱいです。


一言英語 : 学習のコツ

英語

Mistakes are proof that you're trying.

日本語

間違いは、あなたが努力している証拠です。

英語の長文 : レシピを作る楽しみ

英語

Creating a recipe is like conducting an orchestra. Each ingredient is a musician, and the measurements are the notes. The flavors and textures come together to create a harmonious symphony of taste. Experimenting with different ingredients and techniques allows you to compose your own culinary masterpiece. So put on your chef's hat and let the cooking symphony begin!

日本語

レシピを作ることはオーケストラを指揮するようなものです。各材料が演奏家であり、分量が音符です。味と食感が一体となって調和の取れた味のシンフォニーを生み出します。異なる材料や技法で実験することで、独自の料理の名作を作曲することができます。だから、シェフ帽をかぶり、料理のシンフォニーを始めましょう!