英語の文章ドリル 20230819 12:00

今回のドリル

一言英語 : バスケットボールが好きな時にこの一言

英語

I shoot like a swan.

日本語

私は白鳥のようにシュートします。


英語の長文 : 動物の市場

英語

In the bustling market, vendors were selling a variety of animals - from cute puppies to majestic tigers. The air was filled with the sounds of chirping birds, barking dogs, and roaring lions. The market was a popular destination for animal lovers and anyone seeking a unique pet. However, there were concerns about the ethical treatment of the animals and the conditions they were kept in. Animal rights activists were advocating for stricter regulations to ensure the well-being of the animals. The market was a fascinating glimpse into the diverse world of animals, but it also raised important questions about the relationship between humans and the animal kingdom.

日本語

賑やかな市場では、可愛らしい子犬から威風堂々としたトラまで、様々な動物が売られていました。鳴き鳥や吠える犬、咆哮するライオンの鳴き声が空気を満たしていました。この市場は動物好きやユニークなペットを求める人々の人気の場所でした。しかし、動物の倫理的な扱いや飼育環境に関する懸念もありました。動物愛護活動家たちは、動物の福祉を確保するためにより厳しい規制を求めていました。この市場は多様な動物の世界を垣間見る興味深い場でしたが、人間と動物界の関係について重要な問いを投げかけるものでもありました。