英語の文章ドリル 20230816 22:01

一言英語 : 美術を愛する人への励まし

英語

Art speaks where words are unable to explain.

日本語

美術は、言葉では説明できない場所で話す。


 

英語の長文 : ペットショップでの出来事

英語

I walked into the pet shop and was immediately greeted by the sound of barking dogs and meowing cats. The vibrant colors of the tropical fish tanks caught my eye, and the fluffy rabbits and guinea pigs were too adorable to resist. As I made my way through the aisles, I couldn't help but feel a sense of joy and comfort in the presence of these beautiful creatures. The pet shop truly was a haven for animal lovers like me.

日本語

私はペットショップに入ると、すぐに吠える犬や鳴く猫の音で迎えられました。熱帯魚の水槽の鮮やかな色彩が目に飛び込み、ふわふわのウサギやモルモットは可愛さに抗えませんでした。通路を進む途中、これらの美しい生き物たちの存在に喜びと安心を感じざるを得ませんでした。ペットショップは、私のような動物好きにとって本当に居心地の良い場所でした。