英語の文章ドリル 20230818 14:01

今回のドリル

一言英語 : 動物の音楽

英語

When the animals started a band, they created a CD.

日本語

動物たちがバンドを結成すると、彼らはCDを作りました。


 

英語の長文 : 音楽を奏でる動物たち

英語

In a small forest, there lived a group of animals who loved music. One day, they decided to start a band. The squirrel played the guitar, the rabbit played the drums, and the owl played the keyboard. They practiced every day and soon they were ready to perform their first show. They invited all the animals in the forest and set up a stage. The squirrel, rabbit, and owl played their instruments with passion, and the forest was filled with beautiful melodies. The audience, consisting of birds, deer, and other animals, danced and sang along. It was a magical night of music and unity. After the show, the animals decided to record their music and create a CD to share with others. It was a symbol of their friendship and love for music.

日本語

小さな森には、音楽が大好きな動物たちのグループが住んでいました。ある日、彼らはバンドを結成することにしました。リスはギターを、ウサギはドラムを、フクロウはキーボードを演奏しました。彼らは毎日練習し、やがて初めてのショーを行う準備が整いました。彼らは森の中のすべての動物を招待し、ステージを設置しました。リス、ウサギ、フクロウは情熱を持って楽器を演奏し、森は美しいメロディで満たされました。鳥や鹿、他の動物から成る観客は踊りながら歌い、一緒に歌いました。それは音楽と結束の魔法の夜でした。ショーの後、動物たちは自分たちの音楽を録音してCDを作り、他の人々と共有することにしました。それは彼らの友情と音楽への愛の象徴でした。