英語の文章ドリル 20231214 19:01

今回のドリル

一言英語: 動物のヒロインを思い浮かべて

英語

My dog is my hero!

日本語

私の犬は私のヒーローです!


英語の長文: 動物のヒロイン

英語

I want to tell you about the amazing story of a heroic animal. Her name is Maya, and she is a courageous lioness. Maya lived in the African savanna and was known for her exceptional leadership skills within her pride. She was always there to protect her family from any danger that came their way. Maya's strength and determination inspired both the lionesses and the young cubs in her pride. She fearlessly faced challenges and never backed down.

One day, a group of poachers entered the savanna with the intention of capturing lions for illegal hunting. Maya sensed the danger and immediately took action. She led her pride in a strategic plan to outsmart the poachers and protect the entire lion population. With her bravery and quick thinking, Maya successfully drove away the poachers and saved her pride.

Maya's story is a reminder of the incredible strength and heroism that animals possess. They are not just characters in stories; they are real-life heroes who deserve our admiration and protection.

日本語

私たちには、動物のヒーローに関する素晴らしい物語を伝えたいと思います。彼女の名前はマヤで、彼女は勇敢な雌ライオンです。マヤはアフリカのサバンナに住んでおり、彼女のプライド内での優れたリーダーシップ能力で知られていました。彼女はいつも家族を危険から守るためにそばにいました。マヤの強さと決意は、彼女のプライドの雌ライオンと若い子ライオンにも活気を与えました。彼女は恐れることなく挑戦に立ち向かい、決して引くことはありませんでした。

ある日、密猟者の一団がサバンナに入ってきて、密猟目的でライオンを捕まえようとしました。マヤは危険を感じ、すぐに行動に移しました。彼女はプライドを率いて、密猟者を出し抜き、ライオンの全ての個体を守るための戦略的な計画を立てました。彼女の勇敢さと迅速な思考により、マヤは密猟者を追い払い、彼女のプライドを救いました。

マヤの物語は、動物が持つ信じられないほどの力と勇気を思い起こさせるものです。彼らは-fiction やストーリーのキャラクターだけでなく、敬意と保護を受けるべき実際のヒーローです。