英語の文章ドリル 20230812 17:00

今回のドリル

一言英語 : 心配な時にこの一言

英語

Sometimes the darkest clouds bring the heaviest downpour.

和訳

時に、一番暗い雲こそがもっとも激しい大雨をもたらす。


英語の長文 : 荷物のなくなった日

英語

On a cloudy day, she arrived at the airport only to find that her luggage was missing. Panic and frustration washed over her as she realized that all her belongings, including her passport and important documents, were gone. She immediately approached the airport staff and reported the situation, hoping for a quick resolution. Despite the stormy start to her journey, she remained hopeful that her luggage would be found and returned to her.

和訳

曇り空の日、彼女は空港に到着したところ、荷物がないことに気づきました。彼女はパニックと欲求不満に襲われ、パスポートや重要な書類を含む全ての持ち物がないことに気付きました。彼女はすぐに空港のスタッフに対応を依頼し、迅速な解決を期待しました。旅のスタートは嵐のようでしたが、彼女は荷物が見つかり、彼女に返されることを願いつつ、希望を持ちました。