英語の文章ドリル 20230727 13:02

今回のドリル

一言英語 : 旅行に行くときにこの一言

英語

Have a fantastic journey and embrace every moment!

日本語

素晴らしい旅行を楽しんで、すべての瞬間を受け入れましょう!


英語の長文 : ヒロインの冒険

英語

Once upon a time, there was a fearless heroine named Emily. She always dreamed of going on grand adventures around the world. One day, she packed her bags and set off on a journey to discover new lands. From the bustling streets of Tokyo to the serene beaches of Bali, Emily experienced diverse cultures, tasted exotic cuisines, and made lifelong friends. Along the way, she faced challenges and overcame obstacles with courage and determination. Through her travels, Emily learned the importance of embracing the unknown and stepping out of her comfort zone. She returned home not only with unforgettable memories but also with a newfound sense of self-confidence. Emily's journey inspired others to follow their own dreams and embark on their own adventures. Her story is a reminder that every person has the potential to be their own hero or heroine.

日本語

むかしむかし、勇敢なヒロイン、エミリーという名前の女性がいました。彼女はいつも世界中で大冒険に出ることを夢見ていました。ある日、彼女は荷物を詰めて新しい土地を発見するための旅に出発しました。東京のにぎやかな街からバリの静かなビーチまで、エミリーはさまざまな文化を経験し、エキゾチックな料理を味わい、一生の友人を作りました。彼女は途中で挑戦に立ち向かい、勇気と決意を持って障害を乗り越えました。旅を通して、エミリーは未知のものを受け入れ、自分の快適ゾーンを脱することの重要性を学びました。彼女は忘れられない思い出だけでなく、新たな自信を持って帰国しました。エミリーの旅は他の人々に自分自身の夢を追い求め、自分自身の冒険に乗り出すように励ましました。彼女の物語は、すべての人が自分自身のヒーローまたはヒロインになる可能性を持っていることを思い起こさせるものです。