英語の文章ドリル 20230830 17:01

今回のドリル

一言英語 : 料理のインフルエンサー

英語

"Cooking is my passion and sharing it with others is my purpose."

日本語

"料理は私の情熱であり、他の人と共有することが私の目的です。"


英語の長文 : 料理の世話になる

英語

Cooking has always been an important part of my life. From a young age, I was fascinated by the process of creating delicious meals and the joy it brought to people's faces. As I grew older, my interest in cooking only deepened, and I decided to pursue it as a career. I attended culinary school and trained under some of the best chefs in the industry. Now, I am proud to call myself a professional chef and an influencer in the culinary world. I enjoy sharing my recipes, techniques, and experiences with my followers, and seeing how they try out my creations brings me immense joy. Being an influencer in the cooking world has allowed me to connect with people from all walks of life, and I am grateful for the opportunities it has given me to inspire others in their culinary journeys.

日本語

料理は私の人生の重要な一部です。幼い頃から、美味しい食事を作るプロセスに魅了され、それが人々の顔にもたらす喜びに興味を持ちました。年を重ねるにつれて、料理への関心はさらに深まり、それを職業として選ぶことにしました。料理学校に通い、業界の優れたシェフたちの下で修行しました。今では、私は自称プロのシェフであり、料理界のインフルエンサーとして誇りに思っています。私はフォロワーと私のレシピやテクニック、経験を共有することを楽しんでおり、彼らが私の作品を試している様子を見ることは私にとって大きな喜びです。料理界のインフルエンサーとして、様々な人々とつながることができ、他の人々の料理の旅に影響を与える機会を与えてくれたことに感謝しています。