英語の文章ドリル 20240103 09:00

今回のドリル

一言英語 : プライバシーを守りながら音楽を楽しもう!

英語

Sometimes, I just want to listen to music and dance alone. It's my way of finding peace and expressing myself.

日本語

時にはただ音楽を聴いて一人で踊りたいと思うことがあるんだ。それは私が平和を見つけ、自己表現するための方法なんだ。


英語の長文 : イベントでのプライバシーと化粧の関係

英語

At events, people often feel the need to dress up and put on makeup. But why is it that we feel the pressure to look presentable? Is it because we are worried about what others think of us? Are we afraid of being judged? It's time we embrace our natural beauty and stop conforming to society's beauty standards.

日本語

イベントでは、人々はしばしばドレスアップして化粧をする必要を感じます。でも、なぜ私たちは見栄えを求める圧力を感じるのでしょうか?他の人々が私たちのことをどう思っているか心配なのでしょうか?評価されることを恐れているのでしょうか?私たちは自然な美しさを受け入れ、社会の美の基準に従うのをやめる時が来ました。