英語の文章ドリル 20231013 00:00

今回のドリル

一言英語 : テニスをするときにこの一言

英語

When in doubt, hit it out!

日本語

迷ったら打ち込め!


英語の長文 : 美術の楽しみ方

英語

Art is a wonderful way to express emotions and ideas. It allows us to explore different perspectives and immerse ourselves in the creative process. Whether we are creating art ourselves or admiring the works of others, art has the power to inspire, captivate, and provoke thoughts. Through art, we can learn about different cultures, histories, and experiences. It touches our hearts, stimulates our minds, and evokes powerful emotions. So, let's embrace the beauty of art and let it enrich our lives!

日本語

美術は感情や思想を表現する素晴らしい手段です。それによって私たちは異なった視点を探求し、創造的なプロセスに没頭することができます。私たちは自分自身でアートを創造するか、他の作品を鑑賞するかにかかわらず、美術は私たちをインスピレーションを与え、心を捉え、考えさせる力を持っています。美術を通して、異なる文化、歴史、経験を学ぶことができます。それは私たちの心に触れ、私たちの思考を刺激し、強烈な感情を引き起こします。だからこそ、美術の美しさを受け入れ、私たちの生活を豊かにしていきましょう!