英語の文章ドリル 20230715 16:31

学校と地理


一言英語 : 学校で地理を観る

英語

"I love looking out of the window in school and watching the geography of the world unfold before my eyes."

日本語

"学校の窓から外を見て、地理が目の前に展開するのを見るのが大好きです。"


英語の長文 : 学校で地理の授業を体験する

英語

When I was in school, I had the opportunity to take geography classes and it was an eye-opening experience. Through maps, globes, and virtual field trips, I was able to explore different countries, learn about their cultures, and understand the impact of geography on our daily lives. The lessons not only increased my knowledge but also sparked my curiosity about the world. I found myself fascinated by the diversity of landscapes, climate patterns, and natural resources found in different parts of the globe. It made me realize how interconnected we all are and how the geography of a place shapes its history, economy, and way of life. I am grateful for the chance to learn about the world from the confines of a classroom, and it has inspired my love for travel and exploration."

日本語

"学校に通っている時、地理の授業を受ける機会があり、それは目を見開く経験でした。地図、地球儀、仮想現地探検などを通じて、さまざまな国を探求し、その文化を学び、地理が私たちの日常生活に与える影響を理解することができました。これらの授業は私の知識を高めるだけでなく、世界に対する好奇心をかき立てました。異なる地域で見られる景色、気候パターン、天然資源の多様性に私は魅了されました。それは私たちがいかに相互につながっているか、場所の地理が歴史や経済、生活様式にどう影響を与えるかを私に示しました。教室の中で世界について学ぶ機会に感謝しており、それは私の旅行と探求心に触発される原動力となりました。"