英語の文章ドリル 20230712 21:00

今回のドリル

一言英語 : 全身全霊で夢を追い続ける時

英語

When I give my all to pursue my dreams.

日本語

全身全霊で夢を追い続ける時


英語の長文 : The Artist's Family (英文のタイトル)

英語

Art has always been a part of our family. My parents met at an art exhibition, and they encouraged us to explore our artistic side from a young age. Growing up, our house was always filled with creativity and inspiration. We would spend hours drawing, painting, and sculpting together. Our family vacations were never complete without visits to museums and galleries. Art became the thread that connected us, bridging the gap between generations. It brought us closer as a family and helped us understand each other better. Today, my siblings and I have all pursued careers in the arts, each in our own unique way. We are proud to continue the artistic legacy of our family and share our passion with the world.

日本語

アートは私たちの家族の一部です。私の両親は美術展で出会い、若い頃から私たちが芸術的な側面を探求することを後押ししてくれました。私たちが育った家は常に創造性とインスピレーションに満ちていました。私たちは一緒に描いたり、絵を描いたり、彫刻をしたりすることに何時間も費やしていました。私たちの家族の休暇は、美術館やギャラリーへの訪問なしでは完璧ではありませんでした。アートは私たちを繋ぐ糸となり、世代の隔たりを埋める存在となりました。それは私たちを家族としてより近づけ、お互いをよりよく理解するのに役立ちました。今日、私の兄弟姉妹と私はみな、それぞれ独自の方法で芸術のキャリアを追求しています。私たちは家族の芸術的な遺産を誇りに思い、その情熱を世界と共有しています。