英語の文章ドリル 20230710 00:00

一言英語ドリル

一言英語: Family first

英語

Family is the foundation of love and support.

日本語

家族は愛と支えの基盤です。


英文問題

テーマ: Family

英語

My family is the most important thing in my life. I have two sisters and one brother. My parents are loving and supportive. We enjoy spending time together, whether it's going on family vacations or simply having dinner at home. In my family, we always put each other first and make sure to support one another in everything we do.

日本語

私の家族は私の人生で最も大切なものです。私には2人の姉と1人の兄がいます。私の両親は愛情深くサポートしてくれます。家族旅行に行ったり、単に家で夕食をとるなど、一緒に過ごす時間を楽しんでいます。私たちの家族では、常にお互いを最優先にし、お互いをサポートしあうことを大切にしています。