英語の文章ドリル14

タイトル: 新しい冒険の始まり

難易度: TOEIC 500点を想定して作成

英語:

As the sun rose above the horizon, Sarah felt a rush of excitement. She was about to embark on a journey of a lifetime. With her backpack on her shoulders and a map in her hand, she set off to explore the unknown. The lush green forests and majestic mountains beckoned her, promising breathtaking views and unforgettable experiences. Each step she took brought her closer to new discoveries and self-discovery. This was the beginning of a new adventure, and Sarah couldn't wait to see what lay ahead.

日本語:

太陽が地平線の上に昇ると、サラはわくわく感に包まれました。彼女は一生の冒険に旅立つことになったのです。バックパックを肩に背負い、手には地図を握って、彼女は未知の世界を探検するために出発しました。豊かな緑の森と雄大な山々が彼女を誘っていました。息を飲むような景色や忘れられない経験が待っていると約束しています。彼女が進む一歩一歩は、新たな発見と自己発見への一歩となります。これは新たな冒険の始まりであり、サラは先に待ち受けるものを見るのが待ちきれません。

 

 

 

 

タイトル: チャレンジの道

難易度: TOEIC 800点を想定して作成

英語:

In the face of challenges, John always found a way to rise above them. He believed that obstacles were merely opportunities in disguise. With unwavering determination, he took on every challenge head-on. Failure was not an option; it was merely a stepping stone towards success. John's resilience and perseverance fueled his drive to push boundaries and reach new heights. Through hard work and dedication, he transformed challenges into triumphs, inspiring those around him to embrace their own journey of growth and self-improvement.

日本語:

課題に直面したとき、ジョンは常にそれらを乗り越える方法を見つけ出しました。彼は障害が実はチャンスであると信じていました。揺るぎない決意で、彼はどんな課題にも立ち向かいました。失敗は選択肢ではなく、成功に向かうための足がかりに過ぎませんでした。ジョンの強靱さと忍耐力は、彼の限界を超え、新たな高みを目指す原動力となりました。努力と献身によって、彼は課題を勝利に変え、周囲の人々に自己成長と改善の旅を受け入れるようにとインスピレーションを与えました。