英語の文章ドリル 20231109 08:00

一言英語

一言英語 : When entering the market

英語

The heroine found a rare book.

日本語

ヒロインは珍しい本を見つけました。


英語の長文

英語

In the bustling market, the heroine's eyes were drawn to a small bookstore tucked away in a corner. Curiosity getting the better of her, she entered the shop and immediately noticed a book that stood out from the rest. It was a rare find, a book filled with mysterious tales and hidden knowledge. The heroine couldn't resist purchasing it, eager to uncover the secrets within. As she left the market, clutching the book tightly in her hands, she felt a sense of excitement and anticipation for the adventures that awaited her.

日本語

喧騒する市場の中、ヒロインの目は角の隠れた小さな本屋に引かれました。好奇心に負けた彼女は店に入り、すぐに他の本とは一線を画す本に目を留めました。それは珍しい発見であり、神秘的な物語や隠された知識で溢れた本でした。ヒロインは中身の秘密を解き明かすために、購入することを抑えることはできませんでした。彼女は市場を出る際、本を手に緊張しながら握りしめ、待ち受ける冒険に対する興奮と期待を感じました。