英語の文章ドリル 20230929 21:01

今回のドリル

一言英語 : プログラミングをする時にこの一言

英語

"Coding is my superpower!"

日本語

"コーディングは私のスーパーパワーです!"


英語の長文 : プログラミング言語とヒーロー

英語

In the bright sunshine, the programmer named Alex was sitting in front of his computer, ready to solve the next programming challenge. He opened his favorite programming language and began writing code, feeling like a hero in a virtual world. Every problem he encountered was a new enemy to defeat, and every successful program he created was a victory that brought him joy. The programming language was his weapon, and with every line of code, he felt more powerful and invincible.

日本語

明るい日差しの中、アレックスという名前のプログラマーはコンピューターの前に座り、次のプログラミングの課題を解決する準備ができていました。彼は大好きなプログラミング言語を開き、仮想の世界でヒーローになったような気分でコードを書き始めました。出会うすべての問題は倒すべき新たな敵であり、作成する成功したプログラムは彼に喜びをもたらす勝利でした。プログラミング言語は彼の武器であり、コードの一行ごとに彼はより強く、無敵の存在と感じていました。