英語の文章ドリル 20240407 06:00

一言英語 : (買い物リストを持っている場合の一言)

英語

Always carry your shopping list!

日本語

買い物リストを常に持ち歩きましょう!


英語の長文 : Shopping at the Market (売り場での買い物)

英語

Today, Sarah, a professional chef, visited the local market to buy fresh ingredients for her restaurant. She meticulously checked off each item on her shopping list as she navigated through the bustling market stalls. As she interacted with the vendors, she also exchanged cooking tips and recipes. Sarah's expertise in the culinary arts drew admiration from the market vendors who were impressed by her knowledge and passion for cooking. After successfully completing her shopping, Sarah left the market with bags full of vibrant produce, ready to create exquisite dishes for her customers.

日本語

今日、プロのシェフであるサラは、レストランのために新鮮な食材を買うために地元の市場を訪れました。賑やかな市場の露店を巡りながら、彼女は買い物リストの各アイテムを念入りに確認しました。彼女は販売者と交流しながら、料理のコツやレシピを交換しました。料理の素晴らしさについてのサラの専門知識によって、市場の販売者たちは彼女の料理への知識と情熱に感銘を受けました。買い物を成功裏に終えた後、サラは生き生きとした産物でいっぱいのかばんを持ち、お客様のために絶品の料理を作る準備が整いました。