英語の文章ドリル 20240417 08:00

一言英語: (ノートパソコンを買いに行く時にこの一言)

英語

Don't forget your shopping list!

日本語

買い物リストを忘れないでください!


英語の長文: The Chilly Shopping Trip (寒い買い物旅行)

英語

As Sarah headed out to buy a new laptop on a cold winter day, she made sure to grab her coat and gloves. She glanced at her shopping list and reminded herself to stay focused. The chilly wind nipped at her cheeks as she walked to the store. Once inside, she navigated through the aisles, comparing different laptops based on her requirements. After careful consideration, she finally chose the perfect laptop that suited her needs. With a warm feeling of satisfaction, she headed back home, knowing that the new laptop would make her work much easier.

日本語

寒い冬の日、サラは新しいノートパソコンを買いに出かける準備を整えました。コートと手袋を手に取りながら、買い物リストをチラッと見て、集中することを心に誓いました。寒い風が頬をかじる中、店まで歩いていくと、中に入るとさっそく様々な要件に基づいてノートパソコンを比較しながら通路を進んでいきました。慎重な検討の結果、彼女は最終的に自分のニーズに合った完璧なノートパソコンを選びました。満足感に包まれながら、彼女は家に帰り、その新しいノートパソコンが仕事をはるかに楽にすることを心に留めました。