英語の文章ドリル 20240401 12:00

One-word English: (When staying at a hotel)

English:

Elevator

Japanese:

エレベーター


English Passage: The Exciting Theater Performance

English:

Last night, I attended a thrilling theater performance. The actors displayed exceptional talent on stage, mesmerizing the audience with their captivating performances. The elaborate set design and mesmerizing special effects enhanced the overall experience. The suspenseful plot kept me on the edge of my seat throughout the show. From the moment the curtain rose to the final bow, the atmosphere was filled with excitement and anticipation. The standing ovation at the end was well-deserved, applauding the outstanding effort put forth by the entire cast and crew.

Japanese:

昨夜、私はスリリングな劇場の公演に参加しました。俳優たちは舞台上で卓越した才能を披露し、魅力的なパフォーマンスで観客を魅了しました。精巧な舞台装置と魅惑的な特殊効果が全体の体験をさらに高めました。緊迫したプロットは私をショーの間ずっと緊張させました。カーテンが上がる瞬間から最後のお辞儀まで、雰囲気は興奮と期待で満ちていました。最後のスタンディングオベーションは、全キャストとクルーが尽力した優れた努力を称えるものでした。