英語の文章ドリル 20231031 15:00

今回のドリル

一言英語 : ヘアスタイルを整えるときに言える一言

英語

"Your hair looks fabulous!"

日本語

"髪の毛、素敵になってますよ!"


英語の長文 : ダンスのパフォーマンス

英語

"The dance performance was absolutely mesmerizing. The dancers moved with such grace and precision, captivating the audience from start to finish. The choreography was beautifully done, with seamless transitions and stunning formations. The energy and passion radiated from the performers, creating an electric atmosphere in the theater. It was a truly unforgettable experience that left everyone in awe."

日本語

"ダンスパフォーマンスはまさに魅了的でした。ダンサーたちは優雅で正確に動き、開始から終了まで観客を魅了しました。振り付けは美しく、滑らかな移行と素晴らしいフォーメーションでした。パフォーマーからはエネルギーと情熱が溢れ、劇場には電撃的な雰囲気が漂っていました。これは本当に忘れられない体験で、誰もが感銘を受けました。"}