英語の文章ドリル 20240419 09:00

English Practice: Fun Combination of Keywords!

One Phrase: (When you are in...)

English

In a hotel room.

Japanese

ホテルの部屋にいるとき。


Long Text: A Day of Exciting Activities (英文のタイトル)

English

After a thrilling soccer match, we decided to unwind with a peaceful hike in the mountains. The fresh air and scenic views rejuvenated our spirits. Later, we checked into a cozy hotel and enjoyed a delicious dinner to end the day perfectly.

Japanese

ドキドキするサッカーの試合の後、私たちは山で静かなハイキングでリラックスすることに決めました。新鮮な空気と景色が私たちの気持ちを元気づけました。後で、居心地の良いホテルにチェックインし、美味しいディナーを楽しんで、その日を完璧に締めくくりました。