英語の文章ドリル 20240419 08:00

一言英語: 音楽を共有するときこの一言

英語

Music connects us all.

日本語

音楽は私たちをつなげる。


英語の長文: ペットショップでの楽しい出会い(Music in the Pet Shop)

英語

Walking into the pet shop, I was greeted by the sound of birds chirping and puppies barking. The atmosphere was lively and full of warmth. As I strolled through the aisles, picking out toys and treats for my furry friend, a soft melody played in the background. The music added a touch of relaxation to the bustling store, creating a harmonious blend of sounds and activities. It was a delightful experience to shop for pet supplies while enjoying the soothing tunes. Music truly enhances every moment, even a simple trip to the pet shop.

日本語

ペットショップに入ると、鳥のさえずりや子犬の鳴き声で出迎えられました。その雰囲気は賑やかで暖かさに満ちていました。通路を歩きながら、愛らしい友達のためにおもちゃやおやつを選んでいると、背景で優しいメロディーが流れていました。音楽は活気に満ちた店内にリラックス感を加え、音楽と活動の調和のとれたブレンドを作り出していました。癒やしの曲を楽しみながらペット用品を買い物するという体験はとても楽しいものでした。音楽は本当に、シンプルなペットショップへの訪問でも、すべての瞬間を豊かにしてくれます。