英語の文章ドリル 20240222 18:00

一言英語 : (ホテルでのチェックイン時にこの一言)

英語

"Welcome to our hotel!"

日本語

"当ホテルへようこそ!"


英語の長文 : レストランの予約 (A Reservation at a Restaurant)

英語

Upon arriving at the restaurant, the hostess greeted us with a warm smile and led us to our table by the window overlooking the city lights. The ambiance was elegant, with soft music playing in the background. We quickly glanced through the menu, filled with a variety of delectable dishes.

After placing our orders, the attentive waiter served us with precision and care. Each dish that arrived was a culinary masterpiece, tantalizing our taste buds and leaving us completely satisfied. As we enjoyed our meal, we savored every bite and appreciated the impeccable service.

As the evening drew to a close, we expressed our gratitude to the chef for a delightful dining experience. With content hearts and full stomachs, we left the restaurant, already planning our next visit.

日本語

レストランに到着すると、ホステスが温かい笑顔で出迎え、都市の灯りを眺める窓際のテーブルへ案内してくれました。雰囲気はエレガントで、バックグラウンドで優しい音楽が流れていました。メニューをサッと眺め、さまざまな美味しい料理が並んでいるのを見て、私たちはすぐに注文をしました。

注文を入れると、気配りの行き届いたウェイターが正確かつ丁寧に私たちをサーブしてくれました。届いた料理ごとに、味蕾を刺激し、私たちを完全に満足させる料理の名作でした。食事を楽しむ間、私たちは一口一口を楽しみ、完璧なサービスを感謝しました。

夜が終わりに近づくと、私たちはシェフに楽しい食事体験をありがとうと表現しました。満足した心と満腹なお腹で、私たちはレストランを後にし、早くも次の訪問を計画していました。