英語の文章ドリル 20231016 11:00

一言英語

学習のための一言

英語

When studying, don't be afraid to ask questions.

日本語

学習中は質問することを恐れないでください。


英語の長文

モバイルアプリの利点

英語

Mobile apps have revolutionized the way we do things. With just a few taps on our smartphones, we can check our bank balance, book a table at a restaurant, or even track our daily steps. The convenience and accessibility of mobile apps have made our lives easier and more efficient.

日本語

モバイルアプリは私たちの生活の仕方を変革しました。私たちのスマートフォンで数回のタップするだけで、銀行の残高を確認したり、レストランでテーブルを予約したり、さらには毎日の歩数を追跡したりすることができます。モバイルアプリの利便性とアクセシビリティにより、私たちの生活はより快適で効率的になりました。