英語の文章ドリル 20240215 09:00

今回のドリル

一言英語 : ヒロインのコンサートでおいしい料理を食べよう!

英語

When the heroine is having a concert, let's eat delicious food!

日本語

ヒロインがコンサートを開催している時、おいしい料理を食べましょう!


英語の長文 : おいしい料理とヒロインのコンサート

英語

When the heroine announced her upcoming concert, the whole town buzzed with excitement. People started planning their outfits and booking tickets to see their favorite singer perform live. In the midst of all the anticipation, a group of friends decided to make the concert night even more special by treating themselves to a lavish dinner at a renowned restaurant. They wanted to indulge in delicious food before enjoying the mesmerizing performance of their beloved heroine. The evening was filled with laughter, good conversation, and delectable dishes that delighted their taste buds. As they arrived at the concert venue, their stomachs satisfied and hearts full, they knew it would be a night to remember forever.

日本語

ヒロインが来るというコンサートの発表を聞いた瞬間、街中は興奮に包まれました。人々は自分の服装を計画し、お気に入りの歌手のライブパフォーマンスを見るためにチケットを予約し始めました。期待の中、友人たちのグループはより特別な夜を過ごすために、有名なレストランで豪華な夕食を楽しむことに決めました。彼らは美味しい料理を楽しむために、愛しのヒロインの魅力的なパフォーマンスを楽しむ前に贅沢な夕食を味わいたかったのです。夜は笑い声、楽しい会話、舌を喜ばせる美味しい料理で満たされました。コンサート会場に到着した彼らの胃は満たされ、心は満たされていました。それは永遠に忘れられない夜になるだろうと彼らは感じました。