英語の文章ドリル 20240124 17:00

今回のドリル

一言英語 : ウェブサイトを作成する時にこの一言

英語

"Design a website that captures the essence of the heroine."

日本語

"ヒロインの本質を捉えたウェブサイトを作成してください。"


英語の長文 : ヒロインと音楽の関係

英語

The music filled the air as the heroine stepped onto the stage. The audience was captivated by her presence, and the melody of her voice resonated with their hearts. She sang with passion and emotion, bringing her character to life. The connection between the heroine and the music was undeniable, as every note seemed to tell her story. It was through the power of music that she became a symbol of strength and inspiration. She proved that music has the ability to elevate the human spirit and transcend boundaries.

日本語

ヒロインが舞台に立った瞬間、音楽が空気中に満ち渡りました。彼女の存在に観客は魅了され、彼女の歌声のメロディーは彼らの心に響き渡りました。彼女は情熱と感情を込めて歌い、キャラクターを生き生きとさせました。ヒロインと音楽の繋がりは否応なく存在し、全ての音符が彼女の物語を語っているようでした。彼女は音楽の力によって、力強さとインスピレーションの象徴となりました。彼女は人間の精神を高め、境界を超越する能力を持つ音楽の力を証明しました。