英語の文章ドリル 20240124 18:00

今回のドリル

一言英語 : メディアを楽しむときに思う一言

英語

Media is the key to unlock imagination.

日本語

メディアは想像力を開放する鍵です。


英語の長文 : 好きなジャンルのメディア

英語

I have always been a fan of science fiction media. From books to movies and video games, the futuristic worlds and technological advancements never fail to captivate my imagination. The possibilities of exploring new worlds and encountering alien species are endless in this genre. It allows me to escape from reality and dive into a world where anything is possible. Science fiction media challenges the boundaries of human creativity and pushes the limits of what is conceivable. It makes me ponder about the future of humanity and what marvels await us. Through this genre, I find inspiration and a sense of wonder that fuels my own creativity. It reminds me that the only limit to what we can achieve is our own imagination.

日本語

私は常にサイエンスフィクションのメディアのファンでした。本から映画、ビデオゲームまで、未来的な世界とテクノロジーの進化はいつも私の想像力を捉えることに失敗しません。新しい世界を探索し異星人と出会う可能性は、このジャンルで絶え間なく広がっています。それは私が現実から逃れ、何でも可能な世界に飛び込むことを可能にします。サイエンスフィクションのメディアは人間の創造力の限界に挑戦し、考えうるものの限界を em em 究します。それは私に、人類の未来と私たちに待ち受ける驚異について考えさせます。このジャンルを通じて、私は自分自身の創造力を駆り立てるためのインスピレーションと驚きの感覚を見つけます。それは私に、私たちが達成できる唯一の制限は私たち自身の想像力であるということを思い出させてくれます。