英語の文章ドリル 20240124 12:00

今回のドリル

一言英語 : ヒロインと音楽

英語

Every great story needs a heroine and a soundtrack.

和訳

すべての素晴らしいストーリーには、ヒロインとサウンドトラックが必要です。


英語の長文 : ヒロインの旅立ち

英語

Once upon a time, in a small village, lived a brave and determined young woman named Emily. She had always dreamed of going on an adventure and becoming a heroine in her own story. One day, a magical music box appeared in her room. When she opened it, a mesmerizing melody filled the air. It was a call to action. Emily knew that the music was guiding her towards her destiny. With a heart filled with excitement and a playlist of courage, she set off on a journey filled with challenges and triumphs. Along the way, she discovered the power of music to inspire, heal, and connect. Every step brought her closer to her true self and the realization that she was the hero of her own life.

和訳

むかしむかし、小さな村に、エミリーという勇敢で意志の強い若い女性が住んでいました。彼女は常に冒険に出かけ、自分自身の物語のヒロインになることを夢見ていました。ある日、彼女の部屋に魔法の音楽箱が現れました。それを開けると、魅惑的なメロディが広がりました。それは行動への呼びかけでした。エミリーは音楽が彼女を運命へと導いていることを知っていました。心にわくわくと勇気のプレイリストを持ち、彼女は試練と勝利に満ちた旅に出ました。途中で、彼女は音楽の力が人を鼓舞し、癒し、結びつけることを発見しました。一歩一歩が彼女を真の自分へと近づけ、彼女が自分自身の人生の主人公であることを悟りました。 }