英語の文章ドリル 20231007 22:00

一言英語

売り場 (買い物中に)

#### 英語 "Excuse me, where can I find the heroines?" #### 日本語 "すみません、ヒロインはどこで見つけられますか?"


英語の長文

ライブ (最高のエンターテイメント体験を)

英語

On Saturday night, I had the most amazing experience at a live concert. The band's performance was electrifying, and the crowd was completely captivated. The lead singer, who is a true heroine in the music industry, mesmerized everyone with her powerful vocals and stage presence. It was a night filled with unforgettable moments and a reminder of why live music is the ultimate form of entertainment.

日本語

土曜日の夜、私はライブコンサートで最も素晴らしい体験をしました。バンドの演奏は電撃的で、観客は完全に魅了されました。音楽界の真のヒロインであるリードシンガーは、彼女の力強いボーカルとステージプレゼンスでみんなを魅了しました。忘れられない瞬間に満ちた夜であり、ライブ音楽が究極のエンターテイメントの形態であることを再認識させるものでした。