英語の文章ドリル 20240205 19:02

コメディー・レシート・キャンプ

一言英語 : When you go camping with a comedian

英語

When you go camping with a comedian, be prepared for a lot of jokes and laughter!

日本語

コメディアンとキャンプに行くときは、たくさんのジョークと笑いに備えてください!


英語の長文 : The Comedy Camp

英語

Are you tired of the same old camping trip? Try the Comedy Camp! It's a unique camping experience where professional comedians perform live comedy shows every night around the campfire. You can enjoy hilarious stand-up acts, improv games, and even comedy workshops. Imagine spending your evenings laughing uncontrollably with fellow campers and waking up every morning with a smile on your face. The Comedy Camp guarantees non-stop fun and laughter throughout your camping trip!

日本語

いつもと同じようなキャンプ旅行に飽きたら、コメディキャンプを試してみてください!プロのコメディアンが毎晩キャンプファイヤーの周りでライブのコメディショーを行う、ユニークなキャンプ体験です。笑えるスタンドアップ演技や即興ゲーム、さらにはコメディワークショップを楽しむことができます。キャンパー仲間と一緒に夜を楽しく笑いながら過ごし、毎朝笑顔で目覚めることを想像してみてください。コメディキャンプは、キャンプ旅行全体を通じて絶え間ない楽しみと笑いを保証します!