英語の文章ドリル 20240107 22:01

Fun with Comedies


今回のドリル

一言英語 : (When you're in the mood for a good laugh)

英語

When life gets tough, just keep laughing.

日本語

人生がつらくなったら、笑い続けることだけを忘れないでください。


英語の長文 : The Power of Comedy

英語

Comedy has the incredible ability to bring people together and help them forget their troubles. In a world full of stress and sadness, laughter is a powerful tool. Whether it's a funny movie, stand-up comedy, or even a witty joke, comedy has the power to lighten the mood and brighten someone's day. It can create a sense of community and bonding, as people come together to share a laugh. Comedy also has the power to provide relief and escapism. For a moment, it allows us to forget about our worries and immerse ourselves in laughter and joy. So the next time you're feeling down, remember the power of comedy and allow yourself to laugh out loud.

日本語

コメディーは人々を一つにまとめ、彼らが自分の悩みを忘れるのに驚くべき能力を持っています。ストレスと悲しみに満ちた世界で、笑いは力強い道具です。面白い映画、コメディアンのスタンドアップ、ウィットに富んだジョークなど、コメディーは雰囲気を軽くし、誰かの日常を明るくする力を持っています。人々が笑いを共有するために一緒に集まり、コミュニティや結束感を作り出すことができます。コメディーはまた、心の解放と脱出を提供する力もあります。一瞬、私たちは心配事を忘れて、笑いと喜びに浸ることができます。だから次に、落ち込んだ気持ちになったら、コメディーの力を思い出して、思い切り笑いましょう。