英語の文章ドリル 20231202 22:00

今回のドリル

一言英語 : コメディーが好きなときにこの一言

英語

Laughter is the best medicine.

日本語

笑いは最高の薬です。


 

英語の長文 : コメディー映画が好きな理由

英語

I love watching comedy movies because they make me laugh and bring joy to my life. Comedy movies have the power to brighten up my day and help me forget about my worries and stress. The witty dialogues, hilarious situations, and talented actors make comedy movies an enjoyable experience that never fails to put a smile on my face. Whenever I feel down or need a good laugh, I turn to comedy movies as a source of entertainment and relaxation. With their humorous plots and lighthearted storytelling, comedy movies provide the perfect escape from reality and allow me to immerse myself in a world full of laughter and humor.

日本語

私はコメディー映画が大好きです。なぜなら、それらは私を笑わせて私の人生に喜びをもたらしてくれるからです。コメディー映画は私の日常を明るくし、私の心配やストレスを忘れさせてくれる力があります。気の利いた台詞、笑える状況、才能ある俳優たちは、コメディー映画を楽しい体験にしてくれます。私が落ち込んでいるときや笑いが必要なときは、エンターテイメントとリラックスの源としてコメディー映画に頼ります。ユーモラスなプロットと軽快なストーリーテリングで、コメディー映画は現実からの逃避を提供し、私を笑いとユーモアに満ちた世界に没頭させてくれます。