英語の文章ドリル 20231115 09:00

今回のドリル

一言英語 : 植物と散歩

英語

When I want to relax, I take a walk and admire the beauty of plants.

日本語

リラックスしたい時は、散歩をして植物の美しさを楽しむことです。


英語の長文 : コメディーと植物の関係

英語

Comedy and plants may not seem related, but both have the power to bring joy and laughter to our lives. Just like how plants brighten up a room with their vibrant colors and fresh scent, comedy brightens up our day with laughter and entertainment. Whether it's watching a funny movie, attending a comedy show, or simply cracking jokes with friends, comedy and laughter are like the nourishment that plants need to thrive. They lighten our mood, relieve stress, and create a positive atmosphere. So, next time you're feeling down, remember the power of comedy and plants to bring a smile to your face.

日本語

コメディーと植物は関連しているとは思えないかもしれませんが、どちらも私たちの生活に喜びと笑いをもたらす力を持っています。植物が鮮やかな色と新鮮な香りで部屋を明るくするように、コメディーは笑いとエンターテイメントで私たちの日々を明るくします。面白い映画を見る、コメディーショーに参加する、または単に友達とジョークを言い合うことなど、笑いとコメディーは植物が成長するために必要な栄養のようなものです。私たちの気分を軽くし、ストレスを和らげ、ポジティブな雰囲気を作り出します。ですから、次回落ち込んだ時には、コメディーと植物の力を思い出して笑顔を取り戻してみてください。