英語の文章ドリル 20240123 18:00

今回のドリル

一言英語 : ペットとコメディー

英語

"Laughter is the best medicine, and pets are the best comedians."

日本語

"笑いは最高の薬であり、ペットは最高のコメディアンです。"


英語の長文 : ペットとコメディーの結びつき

英語

"Pets have a unique ability to bring humor into our lives. Whether it's their silly antics, funny expressions, or unexpected tricks, they never fail to make us laugh. In a world filled with stress and worries, pets serve as our daily dose of comedy. Their playful nature and uninhibited behavior remind us to take a break from the seriousness of life and find joy in the simplest things. From their funny barks to their crazy dance moves, pets create a light-hearted and joyful atmosphere in our homes. They are our little comedians, always ready to put a smile on our faces. So, let's cherish our furry friends and enjoy the comedy they bring into our lives."

日本語

"ペットは私たちの生活にユーモアをもたらす特別な能力を持っています。彼らの愚かな行動、おかしな表情、予期せぬ芸当など、彼らは私たちを笑わせることに失敗しません。ストレスや心配事でいっぱいの世界で、ペットは私たちに毎日のコメディを提供してくれます。彼らの遊び心と抑制されない行動は、私たちに生活の真剣さから離れ、もっとシンプルなことに喜びを見つけるように思い出させてくれます。おかしな吠え声からクレイジーなダンスまで、ペットは私たちの家庭に軽快で喜ばしい雰囲気を作り出します。彼らは私たちの小さなコメディアンであり、私たちの顔に笑顔をもたらす準備ができています。だから、私たちの毛むくじゃらの友達を大切にし、彼らが私たちの生活にもたらすコメディを楽しみましょう。"