英語の文章ドリル 20230916 23:01

ペットショップとエンターテイメント

今回のドリル

一言英語 : ペットショップでのエンターテイメント

英語

Pets are the best entertainment at the pet shop!

日本語

ペットショップでのエンターテイメントは、ペットが最高です!


英語の長文 : チームワークを活かしたペットショップのエンターテイメント

英語

At our pet shop, we believe in the power of teamwork to create amazing entertainment for both pets and customers. Our dedicated team of trainers, groomers, and performers work together to put on thrilling pet shows, interactive training sessions, and adorable pet parades. Whether it's a dog jumping through hoops or a cat performing tricks, our pet entertainment never fails to bring joy and laughter to everyone who visits us.

日本語

私たちのペットショップでは、ペットとお客様のために素晴らしいエンターテイメントを作り出すためにチームワークの力を信じています。私たちの献身的なトレーナー、グルーマー、パフォーマーのチームは、一緒に仲良くなって、スリル満点のペットショーや対話型のトレーニングセッション、可愛らしいペットパレードを開催しています。フープを飛び越える犬やトリックをする猫など、私たちのペットエンターテイメントは、私たちを訪れる人々全員に喜びと笑いをもたらすことができないことはありません。