英語の文章ドリル 20240123 19:00

今回のドリル

一言英語 : アーティスト

英語

  1. When I listen to music, I feel inspired.
  2. The artist painted a beautiful sunset.
  3. She is a talented artist who can create amazing sculptures.

日本語

  1. 音楽を聴くと、私はインスピレーションを感じます。
  2. そのアーティストは美しい夕焼けを描きました。
  3. 彼女は素晴らしい彫刻を作ることができる才能あるアーティストです。

英語の長文 : モバイル

英語

Mobile phones have become an essential part of our lives. We use them not only for communication but also for various other tasks such as browsing the internet, checking emails, and using social media platforms. The advancement in mobile technology has made our lives easier and more convenient. We can access information and connect with people from anywhere at any time. However, it is important to use mobile phones responsibly and be mindful of our screen time. Excessive use of mobile phones can have negative effects on our physical and mental health. It is crucial to find a balance between using our mobile phones for productivity and taking breaks to engage in real-world interactions.

日本語

携帯電話は私たちの生活の中で欠かせない存在になりました。それはコミュニケーションだけでなく、インターネットの閲覧、メールの確認、ソーシャルメディアの利用など、さまざまなタスクに使用されます。モバイル技術の進歩により、私たちの生活はより簡単で便利になりました。どこからでもいつでも情報を入手し、人々とつながることができます。しかし、モバイル電話を責任を持って使用し、スクリーン時間に注意することが重要です。モバイル電話の過剰な使用は、私たちの身体的および精神的な健康に悪影響を及ぼす可能性があります。モバイル電話を生産性のために使用し、リアルな世界の相互作用に関与するために休憩を取るバランスを見つけることが重要です。