英語の文章ドリル 20240104 17:00

今回のドリル

一言英語 : 荷物を持って学校へ行く時にこの一言

英語

I've got my music with me!

日本語

私は音楽を持っています!


英語の長文 : 音楽の荷物

英語

When I go to school, I always have my backpack with me. Inside my backpack, I carry my books, notebooks, and pencil case. But there's one more thing I always make sure to bring - my music. Music is an important part of my day, and it helps me stay focused and motivated. Whether it's listening to music during breaks or playing my instrument during music class, music is always by my side. It's like my personal soundtrack that keeps me going throughout the day. So, whenever I go to school, I always say, 'I've got my music with me!'

日本語

学校に行く時、私はいつもバックパックを持っています。バックパックの中には、本やノート、鉛筆ケースを入れています。でも、もう一つ大切なものがあります - 音楽です。音楽は私の日常の重要な一部であり、集中力を高める助けになります。休憩中に音楽を聴くのも、音楽の授業で楽器を演奏するのも、いつも隣に音楽があります。まるで私の個人的なサウンドトラックのようで、一日を通して私を元気づけてくれます。だから、学校に行く時はいつも『私は音楽を持っています!』と言います。