英語の文章ドリル 20240104 18:00

コメディー、スキー、コンピュータゲームの英文問題

一言英語 : ゲーム中のトリッキーなスキーコース

英語

Hit the slopes on a hilarious ski course!

日本語

笑えるスキーコースを滑ってみて!


英語の長文 : コメディー映画の新作

英語

Everyone is cracking up at the latest comedy movie!

Computer game enthusiasts are in for a treat with this new comedy film! Join the adventures of a bumbling skier as he navigates through a series of comical challenges on the slopes. With side-splitting slapstick humor and witty one-liners, this film is bound to have you in stitches. Don't miss out on the comedy event of the year!

日本語

最新のコメディー映画でみんなが大笑い!

この新しいコメディ映画では、コンピュータゲームの愛好家が喜ぶことでしょう!ドジっ子のスキーヤーが滑り降りるとき、彼は滑走中に数々の笑えるチャレンジに直面します。笑える行ってみたことないくらいコメディなドタバタシーンやウィットに富んだ名言が満載のこの映画は、あなたを笑い転げさせることでしょう。今年一番のコメディイベントをお見逃しなく!