英語の文章ドリル 20231024 08:00

今回のドリル

一言英語 : 聴く

英語

Listen to the music that speaks to your soul.

日本語

魂に語りかける音楽を聴きなさい。


英語の長文 : 職業

英語

I have always wanted to pursue a career in music because it is my passion and brings me joy. When I listen to music, I feel alive and connected to something greater than myself. I want to share that feeling with others and make a positive impact through my music. Music is not just a hobby for me, it is my calling and I am determined to turn it into a successful profession.

日本語

音楽のキャリアを追求したいと常に思ってきました。音楽は私の情熱であり、私に喜びをもたらします。音楽を聴くと、生き生きとし、自分自身よりも大きな何かにつながった気持ちになります。その感覚を他の人と共有し、音楽を通じてポジティブな影響を与えたいと思っています。音楽は私にとって趣味だけでなく、使命です。私はそれを成功を収める職業にする決意を持っています。