英語の文章ドリル 20231226 13:00

今回のドリル

一言英語 : 天気予報を見て

英語

When I check the weather forecast,

日本語

天気予報を確認する時、


英語の長文 : ハードウェアの進化

英語

The rapid advancement of hardware technology has revolutionized the way we live and work. From smartphones to smart homes, we are surrounded by devices that make our lives easier and more convenient. With powerful processors, high-speed internet connectivity, and advanced sensors, these hardware innovations have enabled us to connect, communicate, and access information like never before. Whether it's streaming videos, playing games, or conducting business, the hardware we use plays a crucial role in our daily activities. It is truly remarkable to witness how far hardware technology has come and the endless possibilities it continues to offer.

日本語

ハードウェア技術の急速な進化は、私たちの生活や仕事のあり方を革命的に変えてきました。スマートフォンからスマートホームまで、私たちは生活をより便利にするデバイスに囲まれています。高性能なプロセッサ、高速インターネット接続、高度なセンサーを備えたこれらのハードウェアの革新により、私たちはこれまでにないほどつながり、コミュニケーションを取り、情報にアクセスすることができるようになりました。動画のストリーミング、ゲームのプレイ、ビジネスの実施など、私たちの日常活動において使用するハードウェアは重要な役割を果たしています。ハードウェア技術がこれまでどれだけ進化してきたか、そして続く無限の可能性を目の当たりにすることは本当に素晴らしいことです。