英語の文章ドリル 20231112 06:01

ボードとハードウェアの英文問題


今回のドリル

一言英語: プログラミングを始める前に

英語

When starting to learn programming, remember to start with the basics first.

日本語

プログラミングを学び始める際には、まず基礎から始めることを覚えておいてください。


英語の長文: ハードウェアの進化

英語

Over the years, hardware technology has advanced at an astonishing rate. From the bulky computers of the past to the sleek and powerful laptops and smartphones of today, the evolution of hardware has revolutionized the way we live and work. The development of faster processors, larger memory capacities, and more efficient components has enabled us to perform complex tasks with ease. As technology continues to evolve, we can expect even more exciting advancements in hardware that will shape the future.

日本語

年月が経つにつれ、ハードウェア技術は驚異的な速さで進化してきました。過去の大型コンピュータから現代のスリムかつ高性能なノートパソコンやスマートフォンまで、ハードウェアの進化は私たちの生活や仕事のあり方を根本から変えてきました。より高速なプロセッサー、大容量のメモリ、より効率的な部品の開発により、私たちは簡単に複雑なタスクを遂行することができるようになりました。技術の進歩が続く中、将来にわたってさらなるエキサイティングなハードウェアの進歩が期待されます。


Keep learning and have fun!